CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 31, 2009

Rasa lain macam ajerrrrr......

rasa memang segar walaupun badan ko cramp sikit lepas kena projek TAPI memang rasa dia lain macam sikit, lepas kena korek udah kena ngan hujung lidah... memang rasa geli geleman sikit, rasa cam angin buleh lalu jerrr.... kena pulak masa korek tu tak hingat punye sentap, abis smua bersih dikerjakannyerr... bila dah selesai memang rasa puas ahhhh, yer laa benda kotor dah keluarkan, kena pula dibasuh lepas tuh, rasa sejuk jerrr..... tengok pulak depan cermin ... Hmmmmm lain macam laa pulak, sexy pun ader rasanye.... putih semacam jerr pulak tuh.... hehehehehehhehe....

tu slalu servis tuh, kena yang jarang buat, mahu sengsara masa kena korek.. Haishhhhh ngeri beb, tapi rasa Nikmat lepas tuh, pasal rasa bersih jerrr.... kena pulak baru first time acara pecah dara, Fuhh suspen giler wehhhh.... macam mana laa nanti ekkk?? sakit ker nanti kena korek nanti?? orang cakap memula jer sakit, sekali dah pancut ngan air basuhan, rasa buang habis keraknyer....

lama mana tengok laa jugak, agak2 dah lama tak servis, mau kat setengah jam nak kena hadap benda tuh jerrr... agak2 dah biasa 10 minit pun cukup rasanyer.... aku semalam sebelum gi surau semayang isyak sempat lagi servis dulu.. hahahahahhaha.. rasa suci lepas tu gi semayang kat surau... hahahahhahha.. lepas tu aku tinggalkan ajer bini aku kat situ.. alaa anak aku ader buleh temankan kat klinik tuh.....


ya, aku baru lepas Scalling Gigi malam tadi dan masih lagi rasa lain macam jerrrr bila gigi bertemu ngan lidah aku nie.....


# apa?? ko hingat nie criter lucah ker apa??? chaittttttt...... giler ko, karang free-free jer aku kena panah petir buat benda tak senonoh kat dalam blog aku nih.... hahahahahahahahhahahaha


0 comments: