CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 5, 2009

mutor aku....

"asyik rosak ajerr scooter ko nie, ko jual ajer laa mox oiii,"
Cissss.. aku tau laa dah tak berapa baru dah skuter aku nie
Tapi suka-suka diorang nak kutuk pasal MUTOR AKU....

Mutor aku kalu bawak pegi pasar malam, smua buleh hangkut, dari bini aku, adam ngan ammar, lauk pauk kalu beli, smua aku beli sumbat bawah seat... mutor korang buleh???


Mutor aku atas highway, potong lori selamba jerr... naik bukit buleh dapat 100km tuuu.... turun bukit korang jangan criter ahh.. berani tak berani jer... 120mph senang2 jerr.. mutor korang buleh???


Mutor aku kalu kena hari Hujan... hahahahhaha... takde hal bro, kaki buleh simpan belakang fairing, kepala buleh cover belakang wind shield, mutor korang buleh???

Mutor aku lagi alim dari aku, kalu aku tak pegi surau tapi mutor aku musti sampai gak kat surau pasal jiran aku pinjam bawak pergi surau, Haaaa mutor ko buleh????



lepas tu dengan tenangnye mamat pomen tu menjawab....
Bro, mutor lu memang hebat bro, tapi mutor gua kan bro, kalu rosak giler babi pun takde laa sampai kena charge sampai rm1,250 cam mutor bro.. amcam Mutor bro boleh????

dan aku pun tersenyum seorangan, menantikan saat dan ketikanye yang sesuai untuk aku melangkah perlahan tanpa disedari oleh pomen itu..... (Hampeh... hehehehehehehhehe)


baik aku blahhhh dulu, sebelum orang lain perasan....
VrOmmmmmm.. VrOmmmmmMMm...



2 comments:

Dian Noriza said...

mak aii..servis motor ke helikopter mahal cenggitu.

m.o.x said...

bisa.. bisa... hehehehhe...