CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 4, 2009

lain kali tanya dulu....

ari nie turn tengok wayang ngan bini aku pulak.....

ari nie akak ngko half day, udah abis gi Metrojaya warehouse sale, udah awal laa pulak rondanye.. jam baru pukul 2.00 petang.... perut dah lapor... Hmmm apa lagi, pi layan "Twilight-New Moon" pun ok gak.. terus tak cakap banyak ke CINELEISURE aku berdua...

ishh lama sungguh rasanye tak gi dating berdua camni, best gak layan.. hahahahahha... udah sampai aje kat wayang terus laa aku ke kaounter, terus aku tengok screen... Hmmm cantekkk, next show pukul 2.45pm... sedang elok laa tuh, abis jer wayang buleh terus balik umah maktok adam, gi ambik bebudak...

so dengan MaNchonye aku bergerak ke depan...

Aku: Dik, criter Twilight pukul 2.45 bagi abg 2 tiket..
Tukang Jual tiket: Bang, kul 3.45 ader la bang...
Aku: Laaaa.. kan kul 2.45pm ader show tuh??? (sambil tunjuk kat screen)
Tukang Jual Tiket: Memang ader tapi kat Platinum Suite...
AKu: HaAaaa, ok laa tuh.. tak kisah bagi je 2 tiket... sambil hulur note RM50 hinggit kat dia...
Tukang Jual tiket: Ok bro... set.. (terus punch keyboard dan ticket pun kluar.....)
Tukang Jual tiket lagi: Nah, bro.. tiket...
Aku: TQ bro... ehh duit balance takde ker???
Tukang Jual tiket: Haloo bro, nama pun Platinum SUITE, sorang tiket RM25.oo bro.. so 2 orang RM50.00 laa bro....
Aku: Erkkkk (terdiam.... hampeh...mak aiii... sampai RM25.00 ngko sorang........)

terus aku blah dari kaunter sambil tersenyum sinis kat bini aku... hehehehhe.. hari ni Popcorn ngan air mineral awak tulong beli boleh?? pasal takde balance laa, tadi last note dalam poket saya tadi... tak sempat nak withdraw.. hehehehhe..... (dengan aksi menepuk dahi buat kesekian kalinye... sebanyak 10x....)


ishh apsal laaa aku tak tanye dulu berapa harga tiketnye??????

2 comments:

Iza said...

kua3..tu la, malu bertanya sesat jalan. best tak platinum suite?

m.o.x said...

nanti ader criter, jap ehhh...