CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 11, 2009

Panas ITU nikmat????



hari jumaat cam biasa, masa untuk Jumpe tuhan.... mutor aku pun cam biasa parking belakang kreta, so sudah kepanasan laaa diSirami ngan cuaca terik tak hingat punye hari nie...

cam biasa nak semayang musti pakai kain pelikat tanpa pakai boxer aku... hahahahahha.. baru laa selesa.. heheheheheh... kena pulak dah pukul 1.00 dah tuh... haishhh nasi masak dah, karang kalu aku gi semayang dulu, lapor pulak anak aku.. Hmmmm nak tak nak, gi kedai juga lerr dulu gi belikan lauk favorite diorang, lauk SUP AYAM.. hahahahahha... tengah nak cepat, start ajer mutor, throttle di perah... VRommmmm terus meredah angin mutor ku ini....

TETIBA aku rasa, MAK AIIIIII panas gilerrrr pungkok aku... WUUhhhhOoooOooooo..... buleh lupa lak nak tepuk sikit seat mutor aku tadi sebelum aku naik.. ni dah naik dah nie, nak cepat lagi nie... Ishhh takkan nak berenti mutor pulak.. ku biarkan sahaja Pungkok ku itu menahan derita..

TAPI kan, ajaibnye setelah aku tahan sekejap DERITA itu, ntah kenapa TETIBA bahagian bawahan aku tu rasa nyaman sangat.. don't get me wrong, panas still panas tapi at the same time rasa COMFORTABLE giler... susah ahhh aku nak describe perasaan tuh dan aku rasa amat selesa lepas tuh....

Sampai kini aku masih lagi confuse KENAPA aku buleh rasa cam tuh??
Adakah kerna selulit lemak di Bahagian Bawah ku amat tebal dan perlu dicairkan dgn cara begitu???

# tapi yang pastinye lepas sampai jerr mesjid time nak semayang, cepat2 aku parking mutor kat tempat redup, tak sanggup lagi dowh nak rasa for the second time in a row.. hahahahahahhaha..


0 comments: