CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 17, 2009

m.A.l.a.S

atau pun orang kampung aku panggil.......


Ntah.. aku 2-3 hari nie dah rasa malas nak update blog aku... aku duk pikir gak, kenapa, kenapa dan kenapa.... dan satu benda yang pasti adakah KERANA sekarang hidup aku semakin Tenang walaupun ribut yg bakal melanda??? yang pastinye aku rasa aku nie jenis yang kena Hidup dalam Tekanan baru laaa "the best out of me will surface"..

kalu dulu...
masa sibuk tu laaaa tetiba banyak giler IDEA nak menulis tuh datang,
masa sibuk tu laaaa balik umah ajerr tak sabar2 nak on Lappy nak memBlog
masa sibuk tu laaaa kat opis pun sempat lagi nak update Blog
masa sibuk tu laaaa masa nak sidai baju pun buleh pulak idea datang tuh utk dibuat criter...

Tapi aku admit, memang sangat selesa keadaan sekarang....
nak sidai baju family aku pepagi pun takde gaduh-gaduh dah.
nak buat susu ammar pun aku buleh amik My own sweet time
nak gi tengok wayang pun dah takde hal dah... just name me the time
nak gi lepak ngan mak aku pun, gi ziarah borak ngan mak aku pun rasa best gilerr ahhh..

yang pastinye hari esok bakal berlalu sekali lagi dan setelah criter "STORM WARRIOR" aku tontoni kini criter "AVATAR" kini didalam pertimbangan ku samaade nak pergi tengok atau tidak????

HAHHAHahahHAHAHAHha.. jom tengok wayang lagi woiiiiiii....

0 comments: