CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 4, 2009

aku memang KAMPUNG....

"here we Go.... ataupun cakap mlayu Pengembaraan Bermula"

giler ngko. mana pernah laaa aku terpikir satu hari dalam hidup aku, aku kena tengok wayang rega tiket RM25.00 hinggit.... udah masuk umur 33 tahun nie barulaaa merasa.. selama nie ader dengar gak laa tapi kat Midvalley tak silap aku, cam best ajerr kalu layan nie.. (itu dulu, tapi kini dah makbul dah buleh rasa dah cam orang lain)...

(gilerr diorang nie....)

Hmmm.. masa dah time, so aku ngan bini aku pun gerak laaa ke Platinum Suite nih, laaa aku hingatkan masuk wayang jer terus, rupa-rupanye ader bilik lain pulak dahhhhh.... WOW... masa nie aku dah start rasa.. (Hmmmm.. Klass.. klasss tempat nie...) siap ader kaunter dulu, hampeh tau aku beli terus kat sini tak yah beratur panjang at depan tadi (hehehehe.. mcm purposely nak tgk kat tpt mahal laaa pulak.. hehehehhe) masuk aje terus jalan ajer... yang tak tahan, aku sebelum masuk dah beli siap2 popcorn ngan air mineral water, buleh pulak selisih ngan ader waiter tgh bawakan air for customer... dia pandang aku atas bawah... (Aku dalam hati, laaa buleh order sini gak ker... hehehehhe.... hampeh.) tapi aku ingat rega musti lain dah nie..

(kena dapat kat anak aku, cfm jadi dlm criter mr.bean dah kerusi urut nie...)

lepas lalu kat kaunter, laaaaa ader lagi satu hall, ader kusyen banyak giler ngko,, siap ader komputer 3 bijik... giler siap buleh berinternet lagi tuh... (tau aku masuk awal pun takpe tpt nie tadi) udah laa ader Wifi, buleh pulak diorang letak kerusi OGAWA, 4 bijik kut.. 2 belah depan, 2 belah belakang.. giler diorang nie... (tapi aku tak sempat nak try pun, pasal masuk dah lambat... cuba kalu aku tahu awal, cfm gi Massage dulu dah aku...)

ngan layout dia memang rasa cam masuk hotel ler, toilet pun smart giler ahh (aku ingat lagi iklan contractor yg buat toilet tu kut, apa kenama Intahwa Trading kut, opis kat Kepong)... siap ader mini bar lagi, gambor tulis CHIVAS tapi aku tgk Hos smua utk SOft Drink jer.... berjalan laah aku ke wayang 12 kut, kira tak silap aku minggu nie smua Platinum SUite tayang criter Twilight jer... minggu depan rasanye tgk schedule cam criter AVatar..... masuk jerr aku, memang rasa cam diraikan lah... room dia memang exclusive giler ahh, rasa cam tgk pementasan criter Romeo and Juliet pun ader, ngan warna merah baldunye, tak banyak seat pun, memang sesuai sgt laaa bagi mereka2 yg perasan mereka itu kaya.. hahahhahahah.. bunyi sound pun, aku rasa tak de beza ngan wayang biasa.. yang lelain memang TerbAekkkkk....

(sekeping gambor P.Ramlee pun takde aku tgk diorang gantung.. hampeh....)

so aku hingat.....
  • kepada mereka2 yang COUPLE maut takde anak (ataupun dah ader anak tapi kluar bujang cam aku ngan bini aku.. hehehehehhe) buleh laa try masuk tengok wayang kat Platinum Suite nie... aku rasa memang mahal... tapi aku rasa ngan facilities yg dia bagi, ngan kerusi ala2 naik kapal terbang first class lagi, ngan privacynye lagi, sekali-sekalla nak buang duit tengok wayang memang aku RECOMEND sangat lahh... agak2 korang selamba, bawak sekali selimut kalu ader, sejuk gilerrrr siut....
  • tapi aku rasa alang2 nak tengok wayang kat Platinum Suite, korang tunggu ler criter filem yang betul2 meletup penuh ngan aksi dan tak meleleh.. alang-alang nak bayor mahal kan, biar tgk criter yang puas hati.. pasal Fyi aku duk layan Twilight semalam ngan bini aku semalam, aku hingat kat 20 minit gak laaa aku membuta.. hahahahahhahahahaha..... nasib baik laa teringatkan Bella panggil aku.. aku gagahi jua mataku ini melihatnye....
(mcm maner aku buleh tak tido, korang tengok berapa punye sedapppp dahhh seat dia....)

selingan untuk hari ini......
# mcm maner laaa geng2 nie buleh suka si Cullen tu ha.. - muka pucat lesi tu haaaaa..
# mcm maner laaa geng2 nie buleh suka si Jacob tu ha.. - hidung mcm kena sakit resdung jeeer.
hehehehehhehehe.......

lupa lak nak pesan, harga RM25.00 hinggit tuh adalah harga weekdays sebelum pukul 6.00 pm, rega lepas tu ngan weekend adalah RM40.00 hinggit sorang.. so aku bagi tahu laa siap2, karang takut korang pulak lepas nie pergi tulis criter dalam blog korang la pulak, apsal laaa aku tak tanye harga tiket untuk hari Minggu.. hehehehehehhehe

2 comments:

Unknown said...

teringin pulak aku nak pi tgk platinum.. asyik dok beli DVD jer tgk kat rumah..

m.o.x said...

ko Movie Freaks bro, u should give a try... sekali-sekala buang duit apa ader hal,, ajak ireen sekali... gua guarantee lu musti enjoy punye... tapi kalu lu membuta gak, SAH recliner seat dia memang terbaeeekk.....