CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 31, 2009

Apa?? ko ingat ko glamer sangat..??? (abg harun kata bukan aku kata)

masa tgh tunggu flight yg DELAY (Haram sungguh !@###$#@$@!#$#*)&^& ptuihhhh 100x) aku ngan geng2 nak gi surabaya nie lepak ler kat cafe LCCT jap gi buang masa lapang yang ader... time2 lepas habis makan KFC tgh ngeteh beramai-ramai aku nampak laaa geng2 Kelantan FA punye team pun ader gak tgh lepak satu group.. musti ader buat training kat sini laa kut tak pun tgh tunggu flight gi obersea ker, ader training kat luar ker mana nak tahu...


masa tgh chit-chat nie buleh ternampak laa pulak star diorang si Indra Putra buleh pulak tgh lepak ngan sorang awek cun. duduknye pulak bukan sekali ngan team dia, duduk meja jauh lagi, aku duk perati jer nak kata bini dia pun cam tak logik, pasal awek tu cam malu2 anjing sikit duk tgk kiri-kanan cam takut orang perasan jerrr kehadirannye... tapi ngan puteh, rambut panjang aku duk hingatkan awek mat salleh maner laaa tgh makan kat meja dekat meja aku nie.....

lantak ngko laa indra wehhh, ko nak dating ker, ko nak ader affair ker, ko dah tua asaalkan ko bahagia ngan pandai cover line sudah... masa nie laa aku signal kat neighbour aku bro zalee...

aku: bang, tuh!!! (sambil mulut muncung tunjuk direction)
zalee: mana??
aku: Tuhhhh!!! (sekali lagi memuncungkan mulutku ini)
zalee: Owwhh,, nampak dah tadi... cun awek dia tu wan...
aku: tu laa pasal, takde ropa bini dia pun bang..

TETIBA ABANG HARUN INTERFRAME NAK MASUK BORAK jugak...

abg harun: yang mana??? Owhhh yang itu.... aku perasan lama dah dari tadi...
aku: biar betul, abg harun kenal ke mamat tuh?? indra putra tuh,, starr giler....
abg harun: Laaa mau aku tak kenal... YANG MAIN SEPAK TAKRAW tu kan??
aku ngan zalee: (mode dalam hati, nasib baik orang tua, kalu tak mau nak kena sekeh jee kepala abg harun nie... hampeh, hampeh.... hahahahahahahhahaha)

0 comments: