CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 17, 2009

Makcik nak tumpang dapur , buleh????


kalau laa buleh lalang kat umah aku tuh, aku potong jadi camnie.. musti anak aku suka...

aku udah dua hari berturut aku bermimpi yang agak pelik tapi tak mengerikan (sekarang pukul 3.50 pagi dan masa aku nak type nie ntah kenapa bulu roma aku berdiri.. siyeee sungguhhh....) memula aku pikir memang tak ngeri sangat mimpi aku nie... dan geng2 ustaz pun slalu cakap mimpi itukan mainan tidor... so aku ignore ajer leerr dulu

mimpi aku simple jerr.. aku buleh mimpi ntah macam mana umah aku duduk sekarang nie, kat belah dapur tu tetiba dalam mimpi aku entah kut suka-suka dia jer jadi cam buleh share ngan jiran yang aku pun tak kenal lagi (damnn, bulu roma aku naik lagi masa niehhhh... haishhhhh) kira macam rumah setinggan laaa, bilik lain tapi dapur share dan makcik tu standard laaa dalam mimpi, nama pun mimpi mana laa nak cam dan kenal pun... jadi macam lain lerrr.. dapur tu dah macam stand alone dah....

lepas tu mimpi yg seterusnye buleh pulak aku mimpi ader Makcik sorang nie kat dapur aku tengah isi air dari paip kut dalam kendi dia... macam maner aku ingat, dun ask me but that image keep on repeating on my mind... yang aku triger tu bukan apa, konsepnye sama jer, share dapur gak.. and i dun know, but i was gifted by this instinct which i dunno Inherited from which side of my family.. (tapi aku rasa belah atuk Perak aku kut, pasal dia geng2 pendekar zaman dedulu aku rasa laaa..) instinct when come with this 3rd party world, nak criter panjang sangat deehhhhh....

ntah macam maner TETIBA instinct tu macam berkater
"Hoi, yang ko tak potong LALANG semak belakang dapur ko tu kenapa???? kan dah ader orang minat???????"

aku terus tepuk dahi.... makkk aiii betul laaa belakang dapur aku tuh semak giler, lama dah aku tak putong ngan mesin rumput, niat tu ader dah.. ari tu ingat nak pegi umah PakDin (umah jiran aku) nak pinjam mesin dier, udah Outstation laaa pulok pak dinnye... nak suruh orang potong, takde pulak lalunye mamat tuh depan umah aku... ishh nak tak nak sebelum esok aku kena potong gak kasi clear sikit belah belakang tuh,, baru laaa aman damai lepas tuh... aku dah niat awal-awal dah.. aku tak kacau ngko, ko jangan kacau aku sudah. ni rumah aku, aku akan bersihkannye, carik laa ngko tempat lain yang bersemak untuk ko bersemayam.. insyallaahhh....

jangan masa aku nak potong karang ader benda nie menyorok celah semak tu sudah....masak aku nak kena call Jabatan Perhilitan laa pulak.

5 comments:

Iza said...

whoa..cam ade sixth sense ye? elok ler tebas semak tu..bkn keje pun kan...hihihi

m.o.x said...

hahahaha.. hampeh... hahahahha....

banditos said...

wah..ko ni cucu cicit panglima hitam ke?...bukak bunga gayong sikit....

wtf said...

nk tompang dapur jugak bley??
dapur saya tengah renovate :D

m.o.x said...

panglima putih lebih tepat lagi walaupun aku suka pakai kain pelikat hitam... hehehehehehe

nak tompang dapur??? Haishhhh adakah jelmaan itu adalah ANDA????... hehehehhe

# untuk pengetahuan semua, lepas ajer aku clear kan semak umah aku , 2-3 hari kemudian jiran2 aku smua bergotong royong kemas laman diorang juga.. aku confuse adakah mereka juga mendapat mimpi seperti aku ATAU ader lepasan ular yg duk lepak kat semak umah diorang pulak pasal port belakang dapur aku dah terang menderang....????