CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 10, 2009

Bukan aku, dia-dia yang buat!!!!

perbualan antara mereka2 yang bertugas dalam UNIT PENYAMPAHAN dikawasan umah aku...

naja: hoi... aku baru jerr lalu tadi.. apsal ko buang camtuh??? ko giler ker...
enal: alahhhh, rilek laaaa.. kira ok laa tuh...
naja: toyah ngko, nampak mdks sure kena saman punye...
enal: Ahhhh mana ader, diorang tak perasan punye...
naja: kepala hotak ngko laahh.. baik ko pegi angkat balik
enal: Ehhhhh.. suka-suka ngko ajerr nak suruh aku.. tadi masa buang bukan ko yg buat pun
naja: ko angkat camner tadi tuh??
enal: rahsia...
naja: hampeh.... ko gila laa enal.. nanti orang tahu dowh
enal: takde makna nye, aku dah buang no. plate dia dah.. musti org tak tahu punye
naja: ko biar betul....
enal: betul... ko jangan takut laaa, aku GUARANTEE 100% musti line clear punye....
naja: abis tu, kira tawakal ajer laa nie??
enal: Ha'ah... dun worry my fren. everything under control
naja: Ok laa kalu camtuh.. apa-apa hal biar pecah diperut jgn pecah dimulut
enal: Ok.. brotherhood forever (sambil bersalaman tangan)



nah benda yang diorang buang.....

hahahahaha... bengong diorang nie!!!!!!!!




- disclaimer -
hehehehheheheheh.. ceriter ini hanya lah rekaan semata-mata tapi watak naja dan enal sememangnye wujud dan karakter mereka memang bengong dan bodoh-bodoh alang sikit.. hahahahahahahha

0 comments: