CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 8, 2009

Hmmmm.. start dah nie...


laa.. finally udah siap fronting blog aku jugak akhirnye.. duk tgk blog orang lain cam best jerr depa duk express feeling, carutan-carutan maut, share experience, share gambor, gosiip-gossip liar. konsep blog aku Ntah.. aku tak pikir lagi pun.. maybe just want to share all the story-mory dan juga some thought maybe.. so let's see how far i can go after this... i've to admit totally blurrrr benda-benda nie smua.. it's all started when i'm reading one blog, humang hai giler babi tahap makian dia duk taruk, tahap dewa punye carutan-carutan yg blogger duk post dlm blog dier... nak reg blog nie pun aku gagap smua orang aku tanyer lerrr... antara jawapan yang aku terima:

1.blogger yg dah lama tapi berlagak:
Hek'eleh lambat dah bro ko nak buat blog-blog nie.. apa barang lu nie KUNTUM laaa.... tua-tua baru gatal nak menulis... (Haramm mamat nie, aku duk tanye elok2, dia betah nye kita balik... )

2. blogger yg dah lama gak tapi tak berlagak:
Go bro go... tetiba dia jerit "CHAYOKKKKK"... mak aii aku cakap.. ayat apa pulak dia duk bawak kluar nie.. lepas tu dia duk jerit lagi... "GANBATTEEE".. ahh sudah aku kata, karang buat2 paham tak dapat ilmu sampai sudah...tapi yg paling aku tak paham istilah "LOL".. giler ko, lama dah rasanye aku dengor ayat nie.. semenjak menceburi dunia IT lagi ler.. tapi maksudnye baru aku tahu baru-baru nie jerr.... hahahahhahaha... hampeh sungguh.....

nak kater panik pun panik gak.. aku duk tgk blog orang lain mcm lawo ajerr lay out dier... ader satu tu blog siap ader riben, kaler pink ngko.. tapi isi blog dier.. MAKK AIII!!!! maki tahap dewa tuuuu... hahahhahahaha.....

karang lepas nie nak kena blajor upload gambor lagi, nak link lagu lagi (utk pengetahuan smua, saya akan sedaya upaya saya utk memberikan kebebasan kepada pembaca-pembaca smua utk mengONkan atau mengOFkan sendri lagu yang saya akan pilih nanti tanpa ader paksaan mendengor lagu yg mungkin akan menyairkan taik telinga pembaca-pembaca smua.. hehehehhehehe)

gambor yang kat atas tu... ntah aku main upload ajer.. nak tgk camner setting dier.. hahahahha...
* Selingan*
mamat kat atas tu idola aku tu... YEAHHHHH.. ROCKS kapak STEAAADDYYYYY la... skali awie nyanyi humAAAnnnGggg haiii.. bergegar bulu roma den mendongarnye...

lagu ntah mcm maner nak link pun ntah aku tak tahu nak buat camner... nanti-nanti laaa aku usahakan.. mata pun dah ngantuk dah nie.. tapi jari jemari ku masih laju lagi nak menaip nie.. ingat nak pergi sidai baju jap sebelum tido nie.... Hmmmmm... i need to re-organize my sellf lorrrr which one to do 1st..... macam mane ekkkk....

8 comments:

wtf said...

Blog ada RIBEN??? warna PINK???
uhuhu.. blog sapalah yang lawa ittew?? :D *wink* *wink*

m.o.x said...

heheheh. cam siye.. hahahah

banditos said...

LOL..haha ada lagi mox..IMHO, LMAO..

m.o.x said...

hahahah... siye tak paham siuttt... ajor aku wei.. ajor aku weiii...

banditos said...

hehe..ok ok..
IMHO - in my humble/honest opinion
LMAO - laughing my ass off

m.o.x said...

hehehhe.. tq bro.. tq bro...

wtf said...

ada lagi...
OMG!! sama dengan OH MY GOD!!

lagi satu....
WTF???!!! :D la la la la la...
dalam bahasa sopannya ialaaaaahhhh.... APAKAH???!!!
hahaha

m.o.x said...

laaaa OMG tu oh my god ker?? MUAahAHAhahahHAhahahha.. lain sungguh maksudnye dipimikiran jumud ku ini... hahahahahha...