CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 9, 2009

aRRRrrghhhhh..... (pasal aper aku slalu masuk lambat opis)

aku cam biasa pepagi lepas semayang subuh kalu ngantuk tido laa kejap.. lepas tu bangun laa aku selaku khalifah allah untuk melaksanakan aktivitinye.. smuanye bermula ngan

7.30 pagi - gi hantor anak sulong aku gi sekolah agama dulu
lepas hantor balik leeer aku gi ronda2 bawak ammar (anak bongsu aku) gi kedai ROCK (kedai kopi terbaeeekkk di tpt aku nie) utk makan roti canai kalu die teringin... kalu tak gi kedai acheh belilaa apa yg patut (biasanye banyak yg tak patut... hahahahha)

8.00 pagi - udah balik umah, aku check lerrr apa benda yg buleh aku buat.. agak2 ader baju nak kena sidai aku sidaikan lah siap2. karang kering cepat senang akak ngko nak lipat.. maner pinggan mangkuk yg belum basuh aku settlekan laah.. semak mata memandangnye.. tak pun aku layan tom and jerry ngan ammar kalu smua dah settle selepas buat susu dia... layan punye layan...

8.30 pagi - biasanye time2 nie aku dah start capai towel gi mandi campur "YA QADZIAL HAJAT" lagi.. dalam 5 minit, 10 minit ker... udah aku settle aku soh laa pulak si ammar gi mandi pulak sebelum aku hantor gi taska dier duk sana... so budak kecik nie pun mandi lerrr... udah lap smua.. sikecik nie gi amik baju piilih sendri. ha elok laa tu.. aku pun teruskan lah ngan usaha memantapkan pemakaian baju kerja aku...

9.00 pagi - aku masuk kul 10 pagi dan nak gi opis journey lebih kurang 45 minit naik skuter (susah hidup bersamaku) so biasanye dlm 9.15 cantik dah kena blahh dah dari umah.. so this period biasa lerr turun bawah carik tag kerja lerr.. my purse (udah buruk dah niee.. kena cari paul smith punye purse ganti nie.. hahaha) my watch, ring, bangle (opss dah lama dah tak pakai) minyak rambut smua siap.. amar pulak duk rilek jee tgk tom and jerry kat tv lagi.. gua cool lagi... and when...

9.15 pagi - waktu nie nak kluar umah dah.. dah siap pakei jaket alpine star aku dah nie. aku pun panggil lerr anak bongsu aku.. "Ammar, jom baba nak gi work nie..." dan ketika itulah kluar lah ayat keramat nie...

"BABA, AMMAR NAK BERAK DULU laaaa..."


aku pun: "AAARrrrrrrrGGGGHhhhhhhhhhhhHHHHH" maka terlewat lagi la aku gi opis ari nie... sampei lerr opis plus 10 or 15 minit past 10..... boss pun jeling, aku pun buat laa derk aje which i best at...... hahahahha

budak bertuah kesayangan hamba nie...

2 comments:

wtf said...

hamboi!!!
GIGIHnya memblog...
nak rampas STAGE mak ker????

m.o.x said...

takut memula jeee... last2 hampeh...