CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 17, 2009

Hari ini Hari Jadi Bini Aku...

B.I.N.I. ku..

trima kaseh
pasal sudi mengaji kat dalam umah kita, nak harap saya.. yasin tu cfm laa seminggu sekali.. surah2 lain banyak dengor mp3 jer ler dari baca sendiri

trima kaseh

pasal sudi jadi teman waktu susah dan senang sepanjang 8 tahun perkahwinan kita. amin
(ko panjangkan lah lagi hubungan kami ya allah)

trima kaseh
pasal sudi jadi ibu yg rajin duk layan dan ajar adam pada waktu malam maklumla saya selalu balik umah lambat, kekadang tu dah sampai pun singgah kedai kopi lagi gi lepak kul 12 baru lerrr nak sampai umah..

trima kaseh
pasal sudi layan kerenah saya anak-beranak.. buat kombah rumah, awak sapu ngan mop balik... sudi basuh kreta saya sekali-sekala dan sudi lipat baju + gosok baju saya anak beranak (walaupun takde maid kat umah)

trima kaseh
pasal sudi bersabar ngan pe'el saya.. walaupun kekadang saya nie kasor ala-ala rock kapak, buat dek suka-suka hati, tido depan TV slalu dari tido kat atas dan jarang mengucapkan kata-kata romantik macam anuar zain..

dan sesungguhnye...
agak2 kalu lepas-lepas nie kita ader gaduh-gaduh laki bini, masuk lerr blog nie baca ler post nie sesungguhnye the day i married you, i've taken an oath to be with you for the rest of my life.. believe i'll take care of you... what ever masalah yang datang sure we can settle its "objectively."

no more card and gift for you this year as usual pasal ikhlas saya cakap saya rasa nie adalah pemberian terbaik saya sepanjang perkahwinan kita untuk HARI JADI awak.. my thought i post on my blog so that we both can view from time to time just to remind us this sweet memory. SO....

kepada NORAIHAN MOHD IDRIS.. biniku..
"really love you dan SELAMAT HARI JADI"

baba@awie@mox@rambo
adam@ben tenison@ultraman gaya
ammar@naruto umazaki@ultraman mebius


.......................................................................................................................................................................

tapi kalu nak gak card ader dalam mutor tu haaa tadi balik dari opis gi singgah sg wang jap, dengar LIVE BAND tepi jalan ko... belakang ayam Hainan punye kedai. Dan-dan kat situ gak terus tulis card kat situ saya jumpa satu budak pengbol si Kent kat situ.. tu yang lepak lama kat situ tu.. hehehehehehe...

5 comments:

Unknown said...

terharu i....love u too!!!

Hana said...

adeh! ayat tak bleh blah la!

m.o.x said...

hehehehe.. makan jugak umpan aku.. (APA YANG?? BUDAK-BUDAK DAH TIDO???) sorryla pembaca-pembaca smua.. aku kena naik atas dulu nak gi amik UPAH... hahahahahaha

Unknown said...

cantek..boleh copy paste..recycle bagi bini aku pulakk hahaha..

fuh ultraman gaia dgn mebius ada eh..
meh lepak ngan uncle@ultraman tiga dgn ultraman dyna..

m.o.x said...

hehehe.. tak de hal bro.. lu tulong gua buat t-shirt, gua tulong lu karang AYAT BAIK punye utk ngko... hahahha..

buleh nanti aku hantorkan ultraman puncak alam terbang ke sunway kayangan bro...