CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 23, 2009

Aku: (TERDIAM........) - versi surau

Scenario 1:
-------------
(lepas isyak masa nie tgh duk lepak kat kantin makan borak-borak ngan jiran tetangga....)

Sheikh Kholil: Ai wan, lama tak nampak kat surau???
Aku: Eh ader syeikh,, saya datang syeikh jemaah kat surau..
Syeikh Kholil: Ishh mana ader lama dah aku tak nampak ngko, sungguh nie...
Aku: Laa tadi kan saya duk saf belakang syeikh tadi masa isyak??
Syeikh Kholil: Aku bukan tanye ISYAK, tapi waktu SUBUH lama tak nampak ko jemaah kat surau ni????
AKu: (TERDIAM dan terkebil-kebil.. ) ish checkmate giler ahhhh statement syeikh nie....

..........................................................................................................................................................................

Scenario 2:
-------------
(lepas isyak gak diwaktu dan hari yang lain, tgh lepak minum-minum juga)

Syeikh Kholil: Wan, rasa-rasa ko ari nie tuhan terima tak semayang ngko??
Aku: Erkkkk.. terima kut syeikh....
Syeikh Kholil: Ko dia terima laa aku dia tak terima kut
Aku: Uikk. jangan cakap camtu syeikh..
Syeikh Kholil: sungguh nie pasal aku tak KHUSUK laa semayang duk belakang SAF ko tadi...
Aku: (TERDIAM dan juga terkebil-kebil lagi)
aku lupa daa sekali time tu aku terpakai baju IRON MAIDEN daaa.. ngan gambor hantu EDDY printed kat belah belakang baju aku.... ishhhh... sory syeikh....

0 comments: