CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 18, 2009

Aku dah kata JANGAN.. tapi ko degil jugak...

aku: ishh, ko gila ko.. tak nak aku..
dia: ala post ajer... blog ko kan
aku: memang lerr.. apsal yg ko yo-yoan kan sgt nie
dia: betul wat.. ramai orang kater..
aku: sapa??
dia: ramai laaa.. ko ni degil laaaa.. post ajer lerr..
aku: tgk laaa dulu
dia: hek'eleh.... lombab laa ekau nie..
aku: Aiii blog aku, suka aku laa nak post ke tak nak
dia
: aku tampor jugak mamat nie karang.. ko post ajer lerrr...
aku: ok laaa pasal ko mintak special request.. aku post gak laaaa....

nah kepada korang, cuba korang tgk gambor kat bawah.. sama kerr ropa aku ngan ropa awie??????
(muka aku sekarang tgh senyum jahat tapi sinis penuh dgn dendam tapi still nampak peramah dan penuh dengan kasih sayang)




ralat: Penulis hanya akan menerima komen yg hipokrit sahaja.. hanya komen yg memuji sahaja akan di appearance kan dalam blog ini... (hehehehehehhe)

7 comments:

wtf said...

APAKAH??? *sambil juling bijik mata* hahaha

m.o.x said...
This comment has been removed by the author.
m.o.x said...

nampaknye sistem telah meremoved post sendri dari penulis kerana berbau unsur-unsur kutukan.. hahahahahaha

Unknown said...

aku meremovekan post aku sendiri..kerana definately ada unsur kutukkan..ahaha

m.o.x said...

hahahaha.. tq bro.. tq.. hahahaha (dalam hati selamat aku)

Unknown said...

tapi mmg ada sama pun..aku rasa part background ada bulat bulat tu.. heheh

m.o.x said...

hehehehe.. bisa.. bisa...