CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 23, 2009

i have a dream



2 tahun sebelum hari inie...

"I have A dream" dah banyak kali dah aku duk ulang ayat tu dalam group aku nie.. musti dioarang nie tertanya-tanye apahal laaa aku nie duk ulang ayat nie... aku pun rasa ITS time already to make a move.. tapi mana yea??? ye laa kekadang rasa boring gak aku asyik nak main kat TANAMERA aje... lepas tu kalu main musti gaduh, abis perang kat hutan, perang kat luar pulak...tak leh main happy-happy ke puak-puak nie.... teringin gak aku nak gi main kat field lain aman damai, pegi as a fren balik pun as a fren..

so i have to make a move now, but where??

Hmmm.. try bukit cherakah punye field laa.. so aku pun call laa brader ROSLIM, aku ceriter kat dia niat suci aku nie... abg roslim dengor pun OK gak dia kater.. so i terus plan buat game plan untuk benda nie.. Tapi aku nak panggil apa menatang nie???. HHmmmmm... why not i named this one as DREAM TOUR.. yaa DREAM TOUR ok gak tu.. buleh gak aku jelajah smua field2 kat msia nie... (hahahahahahha) nie nak kena meeting ngan bebudak Feskila nie.. tapi apa konsep yaaa??? kurang2 kena buat big event, big game jemput ramai recballers baru laa meriah dan tercapai dream aku nie...

So bermula episod plan-menPLAN utk Dreamers Tour aku.. maka bertungkus lumus laah aku dalam mencari networking, dalam mencari sponsor dan juga dalam mencari kaedah guna pakai yang terbaik dalam perancangan aku nie...

alhamdulillah dengan izin Allah, sukses jugak aku punye dream nie. Bermula dengan....

Dreamers Tour 1 - Bukit cherakah (Save for Palestine)
Dreamers Tour 2 - Paintball Tag (Night Game - Night for mayhem)
Dreamers Tour 3 - Mudtrekker (Trophic Thunder)
hinggalah ke DT yg baru-baru nie....
Dreamers Tour 4 - Canyon Paintball (ntah takde tagline pun)


so banyak- banyak DT aku rasa DT1 is a good start, DT2 ngan DT3 ader criter sikit (arghh kira settle ahh) tapi OK lagi laaa pasal dapat kumpul comunity gak and when come to DT4 aku rasa objective aku tercapai balik... walaupun takde press coverage ngan tempat takleh nak cater more than 60 soldier.. aku rasa puas, aben you really help me a lot bro... rasa seronok tengok recballers pergi balik dalam keadaan aman damai, takde gaduh-gaduh.. makan pun sedap (nasi minyak ngko).. kira OK laa smuanye... aku puas laaa... hahahahhahaha

so now smua dah bising DT5 nak buat kat maner?? hek'eleh.. lek-lek laa dulu.. bagi laa aku bertenang gak jap.. nak gak aku gi concentrate main speedball jap, banyak tournament nak attend gak nie... aku hingat pun DT5 taun depan laa kut, tempat tak tau lagi.. ingat nak try field baru bagi glamer sikit (promosi kat tpt tu) takpun biar set comittee laa bagi mantap lagi DREAM punye TOUR lepas nie.. sapa yee... ahhh aku henjut aje panggil, takpun lantik smua ketua-ketua kabilah recballers kat malaysia nie.... senang sikit ader comittee nie buleh gak delegate kerja, takde laar huru-hara aku dibuatnye...

sekarang DT4 dah habis, aku nak rilek dulu layan anak aku, layan speedball dulu lepas tu baru pikir ahhh DT5. kat mana ya nak buat nie????


.........................................................................................................................................................

AKU dalam cerita nie adalah sahabat baik korang yang bila:

- suruh berucap kat depan orang, dia gagap
- tapi ko soh dia buat design baju laju giler idea dia datang mencurah-curah,
- kepala botak
- bini baru satu dan anak pun satu
- pakai honda city baru..

Ya betul smua para-para pembaca.. "AKU" dalam cerita nie adalah GMEE MERICAN our fellow recballers... he iniate this DREAM TOUR project for us all the recballers to unite as a ONE community.. so that whenever we go to other field takde lerrr kita nak berpuak-puak.. buleh join smua group, takde gaduh-gaduh after the game, when the frenship developed i do believed RECBALL WORLD going to be a better world to play...

so to all the recballers + all the player in woodsball comunity outside there just bear in mind what is this DREAM TOUR is all about.. aku saje post entry just in case we forget the SOUL of dream tour...




so tunggu apa lagi:
=================

kalu korang tengah baca cerita nie tgh waktu kerja (dlm erti kata lain menGULOR)
- dah pakat gi kumpul bebudak recball smua pakat gi PERANG hujung minggu nie

kalu korang tengah baca cerita nie tgh malam pukul 2,3 pagi
- dah gi tido, pagi esok2 subuh moh kita gi perang

kalu korang tengah baca cerita nie waktu pagi
- dah gi tutup komputer, sempat lagi nie gi packing lepas tu gi PERANGGG...

kalu korang tengah baca cerita nie lepas balik dari semayang isyak
- dah gi laa packing senapang smua pegi prepare utk perang esok hari


So HAPPY HUNTING everybody, enjoy the spirit, jangan gaduh-gaduh and forget you not the DREAM TOUR mission..



...................................................................................................................................................................

kepada Gmee:
aku tau ko tengah tepuk dahi ko sekarang pasal cerita nie aku upload.. (hehehehehhe) tapi aku rasa aku kena ceriter benda nie kat smua recballers outside there pasal its a good thing to share.. so kalu ko nak marah ke, ko nak maki ker lantak ngko. pasal ni blog aku.. so aku akan cerite benda yang aku suka.. (HAHAHAHHAHAHA)...

kepada Aben:
aku rasa dah buleh dah ko pergi carik mana-mana producer yg nak buat MOVIE pasal dream tour nie. Skrip biar aku buat takpe.. aku ingat 8tv buleh kut pasal stesyen tu criter-criter INDIE nie diorang support.. kita panggil Ollie Lang buat special appearance dalam movie tu. Pelakon utama Hmmmm.. sapa yee... nanti laa decide.. So tunggu apa lagi gi carik laa aben... hehehehehhehehe.....

kepada field operator yg membaca:
agak2 korang nak promote tempat korang, korang carik lerr si GMEE and the geng.. dengor kata dah ade comittee dah sekarang.. so aku ingat DT5 musti meletupnye lepas nie.. korang tanye aje lerr sapa2 yg duk slalu main pengbol nie.. aku ingat smua orang ader no. phone si GMEE nie kut..


ok dah bye... nak perang jangan lupa ajak aku

2 comments:

Unknown said...

mmg betul ..aku tepuk kepalaa..

m.o.x said...

hahahahahahha... promo bro, promo.. hahahahhahahaha