CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 13, 2009

Budak-budak sekarang KURANG HAJOR.....

ader skali tu aku duk tunggu anak jiran aku habis training berenang kat Shah Alam Aquatic Park.. kira si Syakil nie cemerlang gak laaa bab-bab berenang nie... wakil Selangor pegi SUKMA rasanye... kat Shah Alam group swimmer yg glamer cam group "Anak Air" dan ader lagi satu ntah aku tak hingat..

geng2 swimmer nie korang tahu laaa kalu udah dari kecik dah main gym ngan berenang berkilo-kilo meter.. badan sekor-sekor cfm mantap punye.... so one moment aku tgh tunggu kat kedai makan kat tepi kolam aquatik tu sambil membelakangi satu group budak yg juga tgh tunggu family dia gak kut... Maka..

Budak A: Amcam body? ader shape dah naik??
Budak B: Nah tgk nie (Sambil angkat t-shirt yg dia duk pakai..)
Budak A: PERghhhhh.. Dah ADER 6 pACKS TUUUUuuuuuuuuuu..

Aku terus TERASA: (Dlm hati - KURANGGG HAJOR BEBUDAK NIE tak gheti langsung nak respeck pakcik2 yg dah tua dan BOROI nie......)

Hampehh, dan aku terus meninggalkan meja makan itu dgn kasarnye..
dan Bebudak tu smua TERCENGANG-CENGANG dibuatnye........

3 comments:

banditos said...

hahaha...couldn't help bro..tu salah diri sendiri...apa kata sesekali ko pun terjun sama dlm tu..

m.o.x said...

hehehehhe... kisah benar ini bro.. masih lagi MENUSUK sehingga kini...

m.o.x said...

ok.. ok.. tq for the invitation..
(dalam hati.. minah nie serius ke nak ajak aku suruh bina badan nie)