CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 21, 2009

BEST Feeling

sebelum aku kahwin....

aku rasa "FEELING LEPAS BERAK" is the best feeling in the world. Ye laa cuba korang bayangkan lepas kluar toilet, lepas membuang segala najis.. ucapan "ALHAMDULILLAH" pasti akan keluar dari mulut aku dan kena pulak kamu keluar sambil separuh towel membaluti mu dengan aksi menepuk perut kamu pada masa itu.. kena pulak ditiupi dengan kipas syiling KDK (speed no.3) angin-angin sepoi bahasa gitu telah menerpa ke muka dan juga seluruh tubuh kamu...

Apa yang kamu rasa sebenarnya???
LEGA, SYIOkKKK, TENANG dan AMAN DAMAI

Salah ker statement aku nie. Kejadian tu sendiri bukan kah satu rahmat sebenarnye dari ALLAH. Ye laa benda tak elok kluar dari badan kita tak ker benda tu satu rahmat??? bukannye korang yang makan taik, tapi taik yang kluar dari badan kita.. tapi seperti biasa

setiap kali bila aku MEMPERJUANGKAN statement nie musti ramai yg akan....

  • menegangkan muka mereka
  • memandang aku atas bawah dengan pandangan penuh K.E.J.I
  • buat muka yang penuh menjijikan seumpama mereka sendri tak pernah berak sebelum ni

dan aku pulak akan.....
  • rasa "salah ker statement aku nie"
  • terlalu direct sangat ke aku cakap ngan mamat nie
  • atau mereka nie tak paham akan lumrah alam

tapi yang pastinye aku akan terus memperjuangkan PHILOSOPHY aku ini.
Ahhhh, persetankan tuduhan-tuduhan jumud itu terhadap statement ku ini, persetankan muka-muka keji yg dilampirkan umpama mak lampir kepada diriku, persetankan kata-kata keji yg kluar dari mulut-mulut bangsat mereka KERNA tetap bagi ku YA ALLAH aku lega dan syukur dengan kejadian perkumuhan mu ini....

Tapi itu sebelum Kawin yaaa..
kerna SELEPAS KAHWIN feeling tu dah jadi no. 2 pasal
.
.
.
.
no. 1: FEELING LEPAS BUAT SEX MEMANG YANG TERBAEKKKKK LAAA.. (hahahahhahaha.. nak kena criter jugak ker benda tu kat sini??? hahahahha.. jangan main giler laa MOX woiii.. hahahahhahahahah)

no.2: FEELING LEPAS BERAK... itu sendri....

3 comments:

wtf said...

APAAAKKKKAAAAAAAAAAAHHHHHHH?????!!!! :o

Unknown said...

lu sembang berak pulak kat sinih.....
kata dok karang nak bagi sentap..
inii tahiiikk punyaa topiicc..

m.o.x said...

hehehe.. kekadang orang terlepas pandang bab-bab nie bro... tapi still BEST siutt.... heheheheh