CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 20, 2009

Tuhan punye kerja


Bukit Jalil tgh ader Tournament World Cup Asia 2009
semua dealer2 turun jual barang2 paintball
semua murah-murah
semua mahu kasi let GO
semua nak kasi habis stok
semua mau kasi potong

yang datangnye pulak ramai
ramai yg datang tengok
ramai yg datang tengok lepas tu beli
ramai yg datang tengok lepas tu beli dan beli lagi
ramai gak laa umat manusia datang dari hari Komis sampai laa ari nie..

Termasuk laa aku juga..
aku datang nak tengok geng aku main speedball
aku datang jugak nak tengok barang2 yang diorang sale
aku datang pun teringin gak nak shopping-shopping barang a5 aku
aku datang pun dah lewat, hari pun hari JUMAAT...

udah hari JUMAAT, apa lagi start mutor pegi masjid SERI PETALING ler....
masjid seri petaling nie aku tak pernah sampai sebelum nie...
masjid seri petaling nie besarrrr siutttttt bangunan dier..
masjid seri petaling nie pulak kalu ari jumaat, ramai geng2 KARKUN yg meniaga makanan...
masjid seri petaling nie pun, ramai gak yg meniaga jubah ngan kurta depan dia...

Kurta??? lama dah aku carik benda alah nie....
Aku pun apa lagi terus serbu laa kedai kat depan sekolah agama tu
Aku belek punye belek punye belek
Aku jumpa satu kain COTTON, simple giler siut kurta nie
Aku tanye harge berapa??
Aku heran.. murah giler diorang jual.
Aku beli rm35 hinggit jer kurta yg lama aku duk ngidam tu...
Aku dah beli jer, ntah aku rasa terus nak balik..

Balik ajer sampai rumah....
Laaaa aku hingat tadi ader ler barang paintball yang aku beli..
Last2 aku beli barang-barang DIA.... baju kurta ajerrr rupanye..

Hmmmm.. Tuhan punye kerja....

0 comments: