CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 19, 2009

autoGOAT.. Transforms......

"mempersembahkan criter benar, tiada yang benar melainkan benar-benar belaker.. kisah perihal bunyi kambing yang musti korang tak pernah dengar sebelum nie...."


criter nie berlaku lama dowh.... aku ingat masa tgh break semester kut... berapa tahun lepas dos nie...... spt biasa aku kalu duk kat kampung, petang-petang aktiviti biasa musti aku bawak mutor ex5 makcik aku, lepas tu musti aku.....
round kampung,
round dalam kampung,
round jalan tepi pantai,
dan finishing dia musti aku berenti kat kedai jual keropok tepi pantai pekena keropok, goreng pisang cicah ngan cuka kena pulak ngan air jagung takpun abc "dungun" style......

(Damnn... i do miss this moment, korang bayang makan krepok.. kedai memang buruk laaa.. tepi jalan je nie, tepi pantai ngan angin laut petang yang nyaman, meja pulak penuh ngan customer tak kira bangsa, tak kira size.. smua ader dan menikmati benda yang sama SUASANA MAKAN KEROPOK ditepi pantai...)


sambung balik...
so masa on the way BALIK ke umoh tok aku... kena lalu kat tempat buang sampah nie... ader macam belukar laa sikit-sikit tempat aku main nyorok ngan senapang kayu kecik2 dulu..
sebelum sampai lagi area tu, aku dah dengar KUAT giler bunyi pelik nie...

BERK, BERK,...... BERK, BERK......... BERRRRKKKKKKKKKKKK... BERRRKKKKKKKKKKK......

lepas tu silent mode... diam jap, lepas tu bunyi balik

BERk, BERk..... BERk, BERk......... BERKKKKKKKKKKKKKKKKK... BERKKKKKKKKKKKKKK...


kali nie makin kuat.... Ishhhh.. tak leh jadi nie.. tak pernah dengar aku bunyi camnie....
makin aku perah throttle motor.. giler ahhh dowh laaa dah nak masuk Maghrib....
aii takkan awal kut datang nak kacau umat Adam.. kata aku kat diri sendri...

aku pun menenangkan diri, bawak mutor rilek-rilek.. SESAMPAINYE aku disana!!!!!!

HAMPEH.. KHIAARGhhhh TUIHhhHHHHHh 5000x...
AKU INGATKAN BUNYI APA LAA TADI.. BIKIN SUSPEN JER....


nah korang tgk sendri laahh..
bunyi tu datang dari SAPA, KENAPA dan BAGAIMANA.....!! khiarghhh tuihhhh sungguh.. bikin suspen jerr... hampeh... hampeh.....

(dengan tenang jerr dia buat kerja terkutuk sambil diperhatikan oleh kengkawannye sendri... hehehhehehe)

#To Lenny, Leo and Saghah... kang aku kabor dowh, aku hapal laa bunyi dia buat kerja guaner... hahahahahha.. i see it with my two eyes, i hear it with my two ear dan than i split to them with my one mouth.... cilake sungguh.. natang.. natang..... (tgh maroh kena cakap omputeh...) hahahahahhahaha...

#To the rest.. selamat membaca dan menambahkan ilmu NATIONAL GEOGRAPHIC anda....


nota kaki
aku pernah criter benda nie dalam radio pepagi buta, apa ke nama channelnye tu, tapi masa tu DJ dia si Yasmin bekas model msia tu... dan aku menang contest criter paling lawak pagi tu.. Hasilnye aku dapat voucher duk hotel Pan Pac ngko.. hahahhahaha.. tq kambing..
since that aku mula menyayangi binatang ciptaan tuhan nie... hehehehehehehhee

2 comments:

Anonymous said...

Makannnnnnggg Dalangggggg aaa Brohhhhhhhh...kene watt bunyikkkk kahhh ini macanggggg...-Leo-

m.o.x said...

hahahahah.. jangan leo wei.. kekgi jiran sebeloh ingat mu ader SAKA KAMBING dalam diri mu.. hahahahhahaha