CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 15, 2009

buleh jadi cam Akhil Hayy besor ko ni nak...

disuatu petang, disuatu ketika, disebuah taman perumahan
adam : baba??
aku : apa??
adam : adam, kalu adam tak pergi sekolah kebangsaan baba marah kan??
aku : ha'ah
adam: kena pukul ngan tali pinggang lagi kan 10 x??
aku : ha'ah
adam: kena denda x leh tgk cartoon ari tu kan??
aku : ha'ah
adam: Tapi..
aku : tapi apa??
adam: pasal apa kalu ADAM tak pergi SEKOLAH AGAMA, baba tak marah pun??????
aku : (Terdiam mode.. errkkkk.. bisa.. bisa.. bisa... kecik2 dah pandai tarbiyah aku...)

# sekadar renungan... duniawi ker ukhrawi ker... Hmmmm.. all the best everybody...


(tapi Dam, kalu ko dapat bini cam waheeda besar karang, baba ngan mama redho jee... hahahaha)

0 comments: