CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 17, 2009

nie pulak kes lepas P.E.R.I.K.S.A (part III)

Criter nie adalah keadaan dimana PERIKSA dah pun berakhir dan mereka GAGAL tapi dah sort it out dah.....



Araf ngan luz (bukan nama sebenar)


Kawin jugak korang yerr... alhamdulillah.. couple nie agak kontroversi gak laa kat opis aku.. pasal si Araf nie dah kawin dah dulu.. dan siLuz nie bujang trang tang tang lagi masa tu.. lepas tu Araf pun bercerai pasal couple ngan luz nie.. aku ngan siAraf nie setakat angkat2 dagu ajer lerr.. ngan Luz ok sikit, buleh masuk tahap nak berbicara pasal permasalahan rumahtangga..


Aku pernah melawak ngan luz nie, ko jejaga luz jangan ko karang jadi serupa cam arwah Along Spoon tu, tau-tau hilang ajee lepas tu jumpa dalam guni kat Kuala Kerawang.. si Luz nie sengih jeeee.. aku bukan apa, ye laa masa tu siAraf tgh kawin lagi, baru kawin lak tu.. buleh pulak elok pulak siLuz nie buat cam couple CINTA AGUNG kat opis.. pantang lepa musti berkepit punye… dan pasal aku dah tahu status masing-masing tu yang aku sound tu…


Ye laaa.. Karang kalu tak cakap udah masuk subahat laa pulak.. kurang2 kat akhirat karang, kalu tuhan tanye.. aku buleh jawab “saya dah cakap dah Ya Allah, jangan tapi mereka buat jugak. Nak buat camne lagi”… aku ingat criter sengsara diorang kalu buat drama, mau top macam Nur Kaseh gak rasanye.. banyak sgt liku-liku ngeri yg diorang kena hadapi.. tapi bro.. SALAH tetap SALAH masa tu, Cuma pasal cinta korang AGUNG sangat kut, tu yang korang strong hadapi tohmahan orang-orang sekeliling kamu…


Bab diorang ni kawin jugak walaupun dicerca dan di kata dibelakang yg buat aku respek ngan diorang nie... at least they prove they’re serious about their relationship... Bab dosa aku tak nak criter lerr… tu korang tanggung sendri lerrr dari buat mesjid first, runtuh balik lepas tu buat mesjid lain kat tpt lain…


(tu gambar atuk aku tgh bersilat masa wedding anak buah dia baru-baru nie.. HAH.. ader berani??)


dan 21hb nie diorang buat wedding kat belah tpt luz shj… belah araf tak buat.. kenapa?? Korang tak paham-paham lagi?? Panjang criter laaa kut??


Masalah nye 21hb tu aku ader game pengbol, malam ader rewang kat kenduri rumah aku, ahad pulak kendurinye.. habis tu camne aku nak pergi luz weiii???? Hehehehehehe... tu pasal aku post entry nie dlm blog so ngko paham kenapa aku tak dapat hadir kat wedding ceremony ngko..

(ni bukan gambar diorang pun.. saje jee aku post psl nampak cam sempoi jee...)

Kpd pasangan kontroversi ini. Aku ucapkan tahniah diatas kegigihan anda dalam mendirikan impian anda dan sorry kalu aku korang terpaksa menerima KECELUPARAN mulut aku dulu masa kat opis pasal definately its wrong what are you doing AT THAT PARTICULAR time... Cuma sekarang all has been settle out dan korang pun dah masuk another level..


Kepada Luz ngan Araf Selamat pengantin Baru


0 comments: